Ce tip de magazin online mi se potriveste?

Ce tip de magazin online mi se potriveste

Daca aveti un magazin fizic sau depozit si ati dori sa cresteti vanzarile pasind in piata online, insa nu aveti foarte mult timp de alocat pentru acest lucru si nici pentru viitor nu intentionati sa va concentrati foarte tare, atunci pentru dumneavoastra este recomandat un magazin online cu o interfata de administrare cat mai simpla, deloc sofisticata, care sa contina functiile de baza a unui magazin online, plus feed de produse pentru comparatoarele de preturi.

Cea mai buna solutie in acest caz este magazinul online pe platforma Quick Cart.

Este o platforma foarte apreciata la nivel mondial tocmai datorita usurintei in exploatare, vitezei de incarcare (mult superioara chiar platformelor sofisticate) si functionalitatilor clare. Iar costurile sunt mai mici decat in cazul platformelor mai performante.

Cu ajutorul ei veti putea acoperi atat piata locala, prin afisarea in locuri vizibile din magazinul fizic a unui mesaj care sa indrepte clientii si catre magazinul online, dar si piata nationala prin promovarea cat mai agresiva pe Internet.

Daca insa sunteti hotarat sa penetrati cat mai bine piata online si sunteti dispus sa alocati mult timp si energie pentru asta, constienti fiind ca si concurenta va fi mare, atunci aveti nevoie de un magazin online mai performant.

Ce ar trebui sa aiba in plus acesta? Un sistem de fidelizare a clientilor prin cupoane de reduceri, puncte acordate in functie de valoarea cumparaturilor, eventual discounturi in functie de cantitate si un sistem propriu de afiliere.
Acesta din urma este un sistem ce va permite sa recrutati bloggeri care sa promoveze pe site-urile lor produsele dumneavoastra, contra unui comision din vanzari dinainte stabilit. Gestionarea vanzarilor generate de fiecare blogger in parte se realizeaza automat de catre sistem, tot ce va avea de facut proprietarul magazinului in acest sens este virarea comisioanelor.

Trebuie sa aveti in vedere insa ca un numar mare de afiliati, sute sau chiar mii, implica cel putin o persoana angajata pe post de Affiliate Manager, care sa se ocupe de virarea lunara a comisioanelor si, eventual, crearea de bannere.

Suplimentar, se poate alege o platforma cu sistem propriu de facturare (atentie, se pot crea doar facturi, nu si chitante; acestea vor trebui create separat) si, daca va doriti vanzari la nivel international, un magazin online in care descrierea produselor sa poata fi scrisa in diverse limbi.

Iar daca aveti stoc propriu, poate v-ar prinde bine si functia de gestionare automata, stocul scazand in sistem dupa fiecare vanzare realizata.

In acest caz, cea mai buna solutie este Open Cart.

Pentru a alege in cunostiinta de cauza, ar fi bine sa studiati caracteristicile fiecaruia in parte (poate ar fi bine sa le deschideti in ferestre separate, pentru o comparare mai usoara) si sa il alegeti in functie de ceea ce va doriti sa faca.

Vezi si “Sa incep cu un magazin online ieftin?