Va stam bucurosi la dispozitie: 0747.081.891, Lu-Vi 09:00 – 17:00 h
Daca este facuta corect, este metoda de promovare cu cea mai mare rata de conversie raportata la numarul de vizualizari
In cazul magazinelor online, lista de destinatari trebuie sa fie formata exclusiv din clienti care au comandat in trecut, sau vizitatori care s-au inscris la newsletter. Insa acestia din urma sunt mai degraba concurenti care va urmaresc.
Manualul spune ca frecventa ideala pentru trimiterea de newsletter-e este odata la doua saptamani. Daca se trimit mai des, destinatarii se satura si se dezaboneaza. Conform legii, nu aveti voie sa adaugati din nou in lista destinatarii care s-au dezabonat.
In functie de produsul sau serviciul pe care doriti sa il promovati in campania respectiva, newsletter-ele vor contine o prezentare extrem de atractiva cu imagini si text, care vor indruma destinatarii sa comande.
Orice newsletter va contine un link de dezabonare si persoanele care se dezaboneaza vor fi scoase automat din lista, astfel incat pe viitor nu vor mai primi. Iar clientii, cand au comandat, au fost de acord cu termenii si conditiile, inclusiv cu primirea de newslettere.
Copywriterii nostri specializati pot face asta pentru dumneavoastra intr-un mod extrem de profesionist, folosind platforme specializate si veti primi rapoarte foarte exacte privind rezultatele…
Absolventa de studii de specialitate in copywriting și marketing online. Articolele ei te cuceresc inca de la prima fraza!
Copyright 2014@MC Regional Webmaster