Deși pandemia a produs perturbări în privința salariilor oferite de companii dar și în cadrul unor industrii din economie, bancherii spun că deocamdată nu au modificat modelul de scoring prin care își evaluează clienții. "Este clar că lipsa de predictibilitate în privința fluxurilor financiare adaugă un necesar mai adânc de analiză, dar nu am modificat modelele de risc. Nu am intervenit în ele. Facem analize mai multe și mai laborioase", a explicat vineri Sergiu Manea, CEO-ul BCR într-o conferință online cu ocazia publicării rezultatelor băncii. "În tot anul 2020 am fost foarte atenți pentru a nu genera expunere pentru clienți care să nu poată fi gestionată. Ne-am uitat cu atenție la evoluțiile de piață, la cele ale salariilor și am observat baza noastră de clienți astfel încât să venim cu soluții proactive. Întreaga rețea prin consilieri am contactat proactiv clienții astfel încât să preîntâmpinăm eventuale probleme. Nu am modificat principii ci am efectuat aceeași modelare ca în fiecare an", a completat Dana Dima (Demetrian), VP Retail & Private Banking BCR.